Zoeken
Nieuwsbrief

Aanmelden Afmelden

Klantenservice


Bestelprocedure

In onze webwinkel kunt u eenvoudig producten in uw winkelwagen plaatsen door op de winkelwagenbutton bij het gewenste artikel te klikken.

Is uw winkelwagen naar wens gevuld, kies dan de gewenste verzendmethode en betaalmethode en klik op "volgende".

Als u reeds een account op onze site heeft, kunt u ook met uw gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Deze gegevens worden dan op de volgende pagina automatisch ingevuld.

Geef nu uw naam en adresgegevens op indien u niet voor inloggen heeft gekozen. U kunt hier tevens nog aanvullende opmerkingen of wensen kwijt over uw bestelling.

Neem kennis van onze algemene voorwaarden en klik op "Volgende" Controleer uw bestelling en adresgegevens. U kunt hier ook uw bestelling afdrukken (CTRL-P).

Klik op "Verzend bestelling met betalingsverplichting" en uw bestelling is geplaatst.

Direct na het verzenden van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.

Annuleren van een order

Gedurende het gehele bestelproces kunt u de bestelling annuleren.

 

Mocht u uw bestelling toch geplaatst hebben en alsnog willen annuleren kunt u de door ons verzonden orderbevestiging beantwoorden met de vraag deze order te laten vervallen. Als de betreffende order reeds betaald is, vermeld dan ook uw bankgegevens (IBAN) zodat we het aankoopbedrag aan u terug kunnen storten.

Zicht termijn

Bij GuitarSupplies heeft u voor al uw bestellingen een zichttermijn van 14 kalenderdagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel retourneren tenzij anders vermeld bij het artikel of in voorafgaande correspondentie overeengekomen (in geval van speciale bestellingen).

Retouren

Mocht u de volledige bestelling willen retourneren met terugbetaling, dan verzoeken wij u:

 

-Het onbeschadigde en ongebruikte product binnen de zichttermijn van 14 kalenderdagen te retourneren, vergezeld van een ingevuld retour formulier.

-Het product in de onbeschadigde, niet beschreven en - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele fabrieksverpakking te verpakken

-Een kopie factuur bij te voegen

 

Wij zullen u dan het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten van de heenzending, uiterlijk binnen 14 dagen terug storten. Echter streven wij er naar dit zsm na ontvangst van de artikelen te doen.

De verzendkosten voor het retoursturen van de goederen zijn voor uw rekening. Binnen Nederland zijn deze kosten over het algemeen niet hoger dan euro 6,75. Vanuit het buitenland zijn deze tarieven variabel per land.

 

U kunt uw artikelen, na het invullen van ons retour formulier, retour sturen naar het volgende adres:

 

GuitarSupplies

Postbus 402

1400 AK Bussum

 

Het retourformulier kunt u onder aan deze pagina downloaden en uitprinten.

 

Let op: niet of onvoldoende gefrankeerde verzendingen worden door ons niet geaccepteerd en zullen retour afzender gaan.

Retouren buiten de zichttermijn

In principe accepteren wij geen retouren buiten de zichttermijn.

Garantie

GuitarSupplies hanteert een garantietermijn van 1 jaar op alle producten, met uitzondering van gebruiksartikelen, zoals bijvoorbeeld snaren e.d. Ook wordt geen garantie verleend op actieve en passieve elektronica componenten zoals bijvoorbeeld, condensatoren of halfgeleiders.

 

Verzending en verzendkosten

GuitarSupplies verzend standaard met PostNL, zowel nationaal als internationaal.

 

Verzending binnen Nederland

Voor verzending binnen Nederland kiest het systeem automatisch de meest voordelige verzendoptie. Wanneer de afmetingen, het gewicht en de producten zelf het toelaten, zal automatisch gekozen worden voor brievenbuspost. Hiervoor wordt Euro 2,50 in rekening gebracht. Wanneer aan (één van deze) deze voorwaarden niet voldaan wordt, zal het systeem automatisch kiezen voor pakketpost. Hiervoor wordt Euro 6,- in rekening gebracht. Aflevering geschiedt in beide gevallen normaal gesproken binnen 24 uur van verzending. Wanneer uw pakket verzonden wordt met pakketpost heeft het een track en trace mogelijkheid via www.tracktrace.nl. De track&trace code wordt u automatisch toegezonden wanneer het pakket verstuurd wordt. Het pakket wordt minimaal twee keer bij de ontvanger aangeboden waarna, bij afwezigheid, het pakket drie weken op het dichtst bij zijnde postkantoor wordt bewaard om op te halen wanneer het u uitkomt.

 

PostNL brievenbus post binnen Europa priority

Dit is de meest voordelige service maar heeft ook de meeste beperkingen. De maximale afmetingen hiervan zijn 38 x 26,5 x 3,2cm en het maximale gewicht is 500gram. Er is géén track en trace mogelijkheid. Tevens is de kans op schade aan de artikelen bij deze service het grootst en het risico daarvoor is voor de koper. Wij adviseren bij kras- of schade gevoelige artikelen PostNL pakketpost Europa. Voor deze service wordt Euro 6,95 in rekening gebracht.

 

PostNL pakketpost binnen Europa

Wij verzenden standaard met de PostNL EPS service binnen Europa (enkele landen uitgezonderd waarvoor gekozen wordt voor PostNL internationaal pakket plus). Deze service biedt een aantal voordelen; altijd een priority zending, er wordt getekend voor ontvangst, verzekerd tot een bedrag van Euro 500,- , track en trace mogelijkheid via www.tracktrace.nl. Tarieven variëren per land en worden weergegeven tijdens het bestelproces.

 

PostNL Rembours

Deze optie is enkel beschikbaar binnen Nederland. De maximale afmetingen zijn 140x78x50cm en het maximale gewicht is 30kg. Het maximale remboursbedrag is Euro 1000,-. Deze service heeft een track en trace mogelijkheid via www.tracktrace.nl. Het pakket wordt minimaal twee keer aangeboden waarna, bij afwezigheid, het pakket drie weken op het dichtst bij zijnde postkantoor wordt bewaard om op te halen wanneer het u uitkomt. U betaald het verschuldigde bedrag aan de postbode of op het postkantoor. Aflevering geschiedt normaal gesproken binnen 24 uur van verzending. Deze service kost Euro 8,- bovenop de standaard verzendkosten van Euro 5,-.

 

Overige verzendingen

Op verzoek kan ook gekozen worden voor andere verzenddiensten zoals UPS, DHL, FEDEX etc. Deze tarieven liggen echter aanzienlijk hoger. Uiteraard kan er ook op uw eigen acountnummer bij deze vervoerders verzonden worden.

Afhalen is ook mogelijk op onze locatie in Zevenbergen, enkel voor vooraf via internet bestelde goederen. Dat kan op vrijdagavond tussen 17:30u en 20:00u.

Betaling is dan á contant (tenzij vooraf betaald via een van onze andere betaalmogelijkheden).

Let op; er is géén pin automaat aanwezig in onze winkel.

 

Uw land staat niet in de keuzelijst

Als uw land niet voorkomt in de keuzelijst, neemt u dan contact met ons op voor de juiste verzendoptie en bijbehorende kosten.

Cookies

GuitarSupplies maakt enkel gebruik van systeem cookies. Deze worden bv gebruikt om te zorgen dat uw winkelwagen niet leeg raakt na het afsluiten van de browser. Wij maken geen gebruik van commercieel gerichte en privacy gevoelige cookies.

Klachtenprocedure

Indien u een klacht heeft kunt u deze per e-mail aan ons melden via sales@guitarsupplies.nl. Uw klacht zal door ons binnen 7 dagen behandeld worden, echter streven wij er naar uw klacht binnen 48 uur te behandelen. Hier kunnen echter geen rechten aan worden ontleent.

 

In uw mail dient u het volgende aan te geven:

 

-Waarover en waarom u ontevreden bent

-Uw naam en adresgegevens

-Zo veel mogelijk gegevens: in ieder geval de bestel datum of het bestelnummer en de artikelomschrijving

-Wat uw wensen zijn ten aanzien van het oplossen van de klacht